Band of brothers

Band of brothers

sobota, 26. februar 2011

Ablanca, 2004m

Danes spet pozen začetek ture ... tokrat se zbudim ob pol sedmih, vendar ne sam - tokrat z Eriko. Zakaj tokrat? Ponavadi pač ne prespi pri meni kadar imam naslednji dan v planu gore.  Logično in pametno! Nič ne zamerim, ima pač rajši jutranje poležavanje. Ne rečem, meni tudi včasih "paše" podaljšati ... problem je pa, da sem se nalezel službene bolezni  - ni važno ali je ponedeljek, sreda, sobota ali pa nekje vmes - avtomatsko se zbudim ob 6:00! Na trenutke za znoret!!! Ampak danes je mogla tudi Erika vstati zgodaj, saj je šla z mano .... pa ne na turo, ampak samo do Ljubljane na FU (za laike: Fakulteta za Upravo)

Odložim jo na Celovški, nato pa črta proti Gorenjski ... cilj je spet Pokljuka in nato dalje čez Viševnik na Ablanco. Danes nisem ravno med prvimi, že kar nekaj avtomobilov in gornikov je na parkirišču, nekateri se ravno odpravljajo. Gojzarje gor, gamaše gor, nahrbtnik gor - čeprav bi ga najraje dal dol, palice v roke in gremo. Prvi del poti mi je že znan in v trenutku sem na razpotju ... prvotni načrt je bil, da grem tu desno proti Lipanci in Srenjskemu prevalu (Čez Kačje robe) ... vendar me prvih nekaj metrov odvrne od te namere. Ravno gazit se mi pa ne da, sneg se predira in me ne drži na površju niti en korak! Obrnem in po klasični do vrha Viševnika. Po grebenu precej močno vleče, ravno tako na vršni flanki Viševnika ... posledično je precej spihano, na mesta do trave. Ostalo je preobražen sneg, večinoma pomrznjen. Kljub sneženju pred enim tednom je ponovno vse prehojeno, presmučano čez in čez. Res je oblegan tale Viševnik ... prave procesije. No ja, saj sem navsezadnje tudi jaz med njimi ;) ampak samo v prehodu. 

Na vrhu sem v uri in pol, malo pofotografiram in se za red-bullam nato pa naprej proti Ablanci. Pred mano opravi spust do Srenjskega prevala manjša skupina, katera nato napade Mali Draški vrh ... osebno se nebi upal, malo preveč je bilo znakov plazenja v grapi. No, njim uspe brez nezgode gor in dol. Meni pa tudi do vrha Ablance in nazaj na Viševnik. Tu je gaz manj uhojena in na mesta sem se prediral. Pa ni bilo panike, malo sem se utrujal in to je bilo vse. Na Rudnem polju pa spet cele orgije ... tokrat Tof in njegovo Euro sankanje. Kolone avtomobilov pa vse do križišča za Šport Hotel ... TNP? 

Še nekaj foto-utrinkov:

Že znan začetek  ....
... vendar za spremembo kljub slabšemu vremenu viden vrh ...
... flanka spihana do trave, ostalo pomrznjeno ...
... opasti na grebenu ...
... zveste spremljevalke ...
... proti Srenjskemu prevalu ...

... Mali Draški vrh ...
... in skupina, katera se je po grapi vzenjala nanj ...
... Veliki Draški vrh ...
... levo Ablanca, desno Studorski preval ...
... spet storž fotografija ;)


5 komentarjev:

  1. Preseli se še na kakšno drugo lokacijo, zakaj se vrtiš samo okrog Viševnika?

    OdgovoriIzbriši
  2. Grem drugič naprej proti Italiji, ok? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sam pazi,da ne boš kam zašel. Pa na potni list ne pozabi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Od Tošca do Debele peči je 10 vrhov 2000 in kaj čez, kakšen pa kakšen meter spod. Tud Viševnik. Transverzali pravijo Pokljuški gams in je kar nekaj za en dan z Rudnega za obhodit vse in prit nazaj na Rudno. LP V

    OdgovoriIzbriši
  5. Bomo mogli skupaj udarit tole transverzalo ...

    OdgovoriIzbriši