Band of brothers

Band of brothers

nedelja, 6. marec 2011

Ponovno Gradiška Tura ...

Ta bolniška me je pa prav presenetila, presenetljivo težko sem ležal doma in se "filal" s tabletami. Prav prisilit sem se moral, da sem šel do zdravnika - pač zadnje čase nisem ravno pogosta stranka, zadnji vpis v evidenčni karton je iz leta 2007. Seveda zlom noge! Pa še vikend se je kazal kot lep! Se pravi GORE. Še dobro, da sem bolniško dobil samo do petka, namreč stanje se mi je toliko izboljšalo, da je bilo potrebno NUJNO popraviti zamujeno lepo soboto. Da nebi preveč izival moje sreče glede zdravja sem si raje izbral skale kot sneg ... in Gradiška Tura je bila najbližja izbira. Gor po varovani Furlanovi poti, nazaj po klasični poti malo dlje naokoli - odlična tri urna zdravilna kura! Kot prerojen, jutri pa ponovno v službo. Še nekaj fotografij iz poti:

... proti razgledni polici ....
... iz grape na greben ...
... pogled proti vznožju stene in "zasledovalcem" ...
... varovala na grebenu ...
... na vrhu Gradiške Ture ... sonček!
... razgledi ...
... proti Vipavi ...
... zadnja šansa?


2 komentarja:

  1. Ej, zakaj pa ne izbereš še kakšne druge ture?
    Če se ne motim jih je kar ene par tam okoli.
    A ni malo dologočasno it večkrat na en hrib po eni in isti poti?

    Pusta hrusta sedem dni dopusta.

    P.S. Če bi lahko, bi ti dodal eno slikco s karnevala. Pa žal ne morem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zato ker Tura je samo Gradiška ;) ...drgač pa se mi dopade, ker ni običajna peš pot...

    OdgovoriIzbriši