Band of brothers

Band of brothers

petek, 14. januar 2011

Vsakega malo

Med drugim sem ta teden končno dobil nazaj avto iz popravila ... pri tem me je skoraj sezulo, ko sem videl znesek popravila. Ne bom o številkah, vendar so le-te bile skoraj v bližini polovice vrednosti avta. Saj ni čudno, da avtomobilska industrija zasluži več na rezervnih delih kot pa pri prodaji novega vozila. Vrednost rezervnih delov pri popravilu je v primerjavi z proizvodnjo - vgradnjo ceno vsaj 10x dražja! Noro! Si predstavljate, da bi bila dodatna polica pri garderobni omari vredna 50 eur, namesto 5 eur? Mislim, da nebi bilo krize v lesarski panogi! Pa zadosti o temu ... dokler mi te stroške pokrije zavarovalnica?!

Po dolgih letih sem si kupil nove "gojzarje" ... gre za pohodniške čevlje proizvajalca Kayland - tip Contact Rev. Prvi vtisi so dobri: čevlji so lahki, z vibram podplatom, zaščito sprednjega dela, izredno udobni in zračni. Čokl pravi mercedes med gojzarji :)  ... bom še videl in poročal.

Kayland gojzar
Prav tako sem se naročil na planinsko revijo Planinski vestnik. Za celoletno naročnino sem "pljunil" okoli 33 eur - vendar mi že po prvi prejeti številki ni žal. Opisi smeri, vtisi in nasveti, intervjuji, zgodovina,...itd. Zanimivo branje, katerega lahko tudi v praksi preizkusiš. Kot pri še eni reviji. Kateri že? Reviji 112 ... itak! Ta mesec lahko preberemo o zgodovini oskrbovanja koč v visokogorju - katera je predstavljena preko intervjujev z nekaj nosači, ki so nekdaj oskrbovali planinske postojanke. Prav tako si lahko preberemo kako je Slovensko planinsko pot doživljal Američan John Boyd. Predstavljeno je plezanje grebena med Mangartom in V Koncu, Robanov kot in vrhovi Gorskega kotarja.  V praktičnem delu je predstavljeno izdelovanje sidrišča v snegu in opisan višinski trening. 

Naslovnica prve številke v letu 2011 - zimski vzpon na Triglav.
Pri gasilcih mi je bila zaupana čast, da v letu 2011 v PGD Rakek opravljam delo orodjarja.  Ker se bliža občni zbor PGD Rakek (22.1. ob 18:00 uri) mi je kar nekaj ur vzelo sestavljanje in pisanje plana orodjarja za leto 2011 - še vedno pa bo potrebno nekaj usklajevanj in dopolnil. Upam, da nas čaka uspešno leto! No ja, o tem ne dvomim!

Ni komentarjev:

Objavite komentar