Band of brothers

Band of brothers

nedelja, 16. januar 2011

Planina nad Vrhniko (733m)

Nedelja .... in to sončna po dolgem času! To je pa bilo potrebno izkoristitii, cilj je bila Planina nad Vrhniko. Prijeten in lep vzpon, kateri te dodobra ogreje kljub svoji kratkosti, pa še stegenske mišice sem si raztegnil po včerajšnjem zahtevnem dnevu. Hkrati je še Erika imela možnost testirati nove gojzerje - očitno se je nekaj moje "norosti" preneslo tudi na njo. Zadnje čase bi ona kar hodila ... ne videno pri njej, ki je bolj morski tip človeka. Že iskanje parkirišča mi je povedalo, da je na vrhu ljudi kot peska - avto pri avtu v dolžini 500m ob stari tankovski cesti. 

avto pri avtu, neverjetno ....
... otrok v meni mi ni dal miru in moral sem se zajugati :)
... nasmeh do ušes ...
... že malo vroče, vendar še vedno nasmeh ...
Takoj na začetku me je sonček ogrel do te mere, da sem slekel flis in bil samo v kratki majici ... pravo spomladansko vreme. Ljudi pa po celi poti toliko, da me je spomnilo na Triglav in kolone iz Malega Triglava do vrha. Še dobro, da je pot široka in z mnogo počivališči. Udariva jo kar po strmi poti, mogoče bo tu kaj manj ljudi ... jok brate, ista zgodba! O sami poti ni kaj napisati, ves čas se vzpenjaš po poraščenem grebenu in če hodiš dokaj povprečno si na vrhu v 40 minutah. Na vrhu pa šok, ljudi toliko da se nimaš kam dat ... kolona na razgledni stolp, kolona za čaj, kolona za wc. Nekateri so se pripeljali z avtom vse do koče. Noro! Izkoristiva trenutek, ko se je stolp malo bolj izpraznil ... skočiva do vrha, narediva nekaj fotk in se nato komaj umakneva naslednjemu valu izletnikov. Planina me ob vikendih ne vidi več ... je pa že lepša ponoči in med tednom.

Kamniško - Savinjske alpe ....
Del množice zunaj koče....
... "ta zmatrana" ...
... domač Jagermaister v baru postrezi si sam  ;)
Potem pa še nekaj pojest v kitajsko restavracijo na Brezovici. To je pa bilo nekaj vrednega! Seveda naročim moj standard: solato iz sojinih kalčkov, malo pekoče mongolsko meso in veliko kitajsko pivo. Za konec pa še pohan ananas s vanilijevem sladoledom. Mmmmm ... bomba!

Ni komentarjev:

Objavite komentar