Band of brothers

Band of brothers

sobota, 21. avgust 2010

Storžič

Po dolgem času sem se ponovno spravil v gore - kot se spodobi, kar takoj za začetek enega dvatisočaka. Natančneje 2132m visoki Storžič, kateri "dominira" nad Tržičem. Ker so bolezen, pikniki, družinski obiski in lenoba ;) oklestili moje so-gornike sem se odpravil kar sam. Za pristop sem si izbral pot skozi Žrelo http://www.hribi.net/izlet/dompodstorzicemstorzicskozizrelo/3/85/656, katera velja za najzahtevnejši pristop na vrh. Da si zaščitim mojo velepomembnokonstruktorsko glavo :) sem si od sodelavca izposodil tudi čelado, katera je kar prav prišla. Hvala Matija! Drgač je blo pa super, z izjemo treh žuljev katere sem pokasiral zaradi novih čevljev in sončnih opeklin (pozabil na sončno kremo). Na vrhu sem doživel "manjšo gnečo", katera mi je malo pokvarila doživetje - danes je bila namreč na vrhu maša za pokojne in žive gornike. Sem vedel pa vseeno gor lezu, prav mi bodi! Še nekaj foto utrinkov:

...po Žlebu navzgor....

...seveda s pomočjo jeklenic in klinov....
...na vrhu Žrela in začetku grebena....
markacija....
gojzarji št.43 in strmina....
...na Kranjsko stran meglice, proti Avstriji sonček....

tik pod vrhom, na levi že vidna horda ljudi....
...zato sem se raje spustil proti Škarjevem robu - po malici seveda :)
pogled na Storžič iz Škarjevega robu....ta stran ni tako prepadna
Storžič ponovno v meglice, jst pa v dolino.

In še en kratek video klip:





Ni komentarjev:

Objavite komentar