Band of brothers

Band of brothers

četrtek, 14. oktober 2010

Razgibano....

Razgibano - kot razgiban vikend, razgiban teden, razgibani dnevi ... vglavnem veliko stvari, katere so me skoraj povozile ta teden. Kje začnem? Najbolje, da z vikendom.

foto: Blanka Jakopin ... finale Gasilske discipline 2010 - jaz in brat v akciji....
V soboto, 9.10.2010 je v Zagorju ob Savi potekalo finalno tekmovanje v Gasilski disciplini a.k.a. Fire Combat-u .... za razliko od dveh poskusov v Cerknici je tokrat sijalo sonce, katero je k finalu prineslo še dodaten čar. Finala sem se veselil že kak teden prej - zakaj? ... da bi odtekmoval še zadnjo uradno tekmo letos, ter se poveselil in družil z samimi "fejst" dekleti in fanti. Razlika med FC in klasičnimi gasilskimi tekmovanji se ne kaže samo v bolj adrenalinskem in operativnem tekmovanju temveč predvsem v tovarištvu in medsebojni pomoči. Vsi navijajo za vse, pomagamo si z nasveti, izposojamo opremo, vzpodbujamo drug drugega ... je kdo že videl kaj takega na trodelcu? Ne? Aha, OK .. potem nisem edini :) Hvala Zagorjanskim gasilcem za uspešno izveden zaključek tekmovanja in kasneje veseli del v koči - kjer smo tudi pričakali nedeljsko jutro. Res ste carji!

...med tekmovanjem čez ovire...

... zvečer pa v vlogi pečekurca :)
Ker je moja Škoda Fabia že malo v letih in s precej kilometrine (teče 9 leto in 192.000km) je bilo potrebno počasi začeti razmišljati o novem avtu. Ker sem znan po tem, da se hitro ogrejem za kako stvar in jo potem tudi kmalu izvajam, vzamem, kupim, .... je bilo tako tudi z avtom. Prišel, videl, kupil ... ali nekaj takega. Zagrel sem se za Kio cee`d winner, 1.4 bencinar ... prepričali so me z 7 letno garancijo, ugodno ceno in veliko opreme. Poleg tega pa sploh ne zgleda slabo :) V sredo sem podpisal pogodbo, danes sem uredil zavarovanje, jutri me čaka še registracija in potem voila .... lahko gremo v Leskovec pri Ptuju na 1.Gasilski boj :)

Še prej me čaka petek in s tem delni zaključek nekako norih 14 dni v službi ... razvoj novih izdelkov in programov za Ljubljanski pohištveni sejem, ki se bo pričel 8. novembra. Enostavno "ludnica" in hkrati izziv v katerem sem tudi užival ... sado-mazo varianta :) ... če uživaš v svojem delu potem ni nič pretežkega - čeprav je bilo res NORO in vem, da bo še! Dobri sodelovci so zlata vredni!

V petek popoldne še en krajši trening za Leskovec. Potrebna je uskladitev z novim sotekmovalcem s katerim sva "končala" skupaj po tem, ko sta meni odpovedala sodelovanje dva (brat zaradi nogometne tekme, Haco zaradi službe), njemu pa se je poškodoval sotekmovalec. Sva posrečena mešanica Ekipe da te skipa in Rdečih vragov....tako, da je v soboto možno vse :) . Danes smo padli pod brivnik ... tako, da borbeno frizuro že imamo, čelada bo pripravljena do sobote, sledi sam še čista uživancija na progi.....

Ja, res mi je lepo.... :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar