Band of brothers

Band of brothers

ponedeljek, 27. oktober 2014

Projekt: bodi v formi!

Ena izmed odločitev, katere sem sprejel v zadnjem letu je bila tudi ta, da se spravim nazaj v fit formo ... ker to, da se samo nabira ni pa ničemur podobno. Kile so šle gor, kot da bi s kom tekmoval, kondicija pa v nasprotno smer. Tako sem začel s tekom, vadbo v fitnesu, malo sem reduciral in spremenili način prehranjevanja, začel hoditi, celo enkrat ali dvakrat sem se spravil na lažje plezanje. Vau! 

Sprva so bile to peklenske muke, teki kratki, vaje v fitnesu z malo ponovitvami in s celotedenskimi posledicami v obliki bolečih mišic. Sedaj pa je lažje, že skoraj meji malo na odvisnost ... pride nekako v navado, greš včasih sam, včasih v družbi - odvisno od dneva in razpoloženja. Vendar vsaj trikrat tedensko. V pol leta se mi je uspelo brez nekih drastičnih sprememb, dodatkov ali preparatov ... samo s gibanjem in vadbo ... spraviti iz 92 kg na 82 kg. Pa še gremo naprej ... oziroma nazaj? Kokr že pač gledaš ...

Kot naročeno je prišlo tudi to, da smo v gasilskem domu sestavili manjši fitnes, kjer sedaj redno vadimo in nabiramo kondicijo ... seveda poleg krajših in daljših tekov v bližnji okolici. Na srečo imamo polno lokacij, ki niso preveč prometno obremenjene (avti) in so izredno lepe za tek. Pa vam jih ne povem :)









Ni komentarjev:

Objavite komentar