Band of brothers

Band of brothers

četrtek, 17. maj 2012

Pripadnost

Čas za eno objavo, po dolgem času ....

Komu se Vi čutite pripadni? Pustimo družino, partnerje,... Podjetju, strankam, političnemu prepričanju, občini, državi? Podjetju ... ja, čutim pripadnost - ne pa strašno. Strankam, politiki ... ne, ne čutim! Državi ... ja, zelo! Kljub vsemu sranju, ki ga doživljamo! Ampak komu res čutim pripadnost? 

Jaz čutim pripadnost GASILCEM! Boste rekli kako pa, sej si del njih! OK. Pa jaz sem tudi del podjetja, države, občine, kraja, mogoče tudi politike ... pa saj volim, hodim na vsak pof**** referendum, ... itd. Pa ne čutim take pripadnosti? 

Preprosto ... sem del ene skupine, enote ... katere povezanost se težko razloži. Kako bi ostali, kateri ste gasilci (tu govorim predvsem o operativni enoti) razložili ostalim? Po mojem zelo težko ... 

Tu govorim o pripadnosti, ki se kaže v povezanosti, pripravljenosti storiti vse za svoje kolege znotraj enote. Ne samo med intervencijo, tudi drugače ... na koga se lahko zanesete? Jaz na člane naše operativne enote (glej odebeljen stavek zgoraj)! Ste že kdaj zaupali svoje težave, skrbi, ... znotraj svoje ekipe, kak je bil odziv? Negativen, nastrojen proti vam .... ? Grem stavit, da vem kak! 

Seveda, so trenja, so spori ... vendar vse se reši znotraj te skupine - in to hitro. Kot v vsaki zdravi družini. Razlog? Mogoče adrenalin, izpostavljenost nevarnostim, ena specifična dejavnost skupna še policistom, reševalcem, vojakom,  gorskim reševalcem, ... itd. Danes še veselo, jutri pa mogoče nič več? Hipoteza. Glede na statistiko v naši preljubi SLO itak tole ni verjetno. Zadnjih 20 let, koliko gasilcev je preminulo? ... eden, dva ... kaj pa je to na tako delo? Preveč, če kdo vpraša mene!

Kaj pa VI? Se čutite pripadni na tak način? Komurkoli izven svojega "osebnega" življenja ....





Ni komentarjev:

Objavite komentar